تحقق وعده هاي الهي بر امت ما


 





 

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند:
 

امام بزرگوار اين ملت- آن نسخه ي انبيا (نمي گويم نسخه ي کامل؛ امام شاگرد آنها بود و خوش مي گفت من خاک پاي اوليا و انبيا هستم. اگر آدم بخواهد قدي چهره و روش و اخلاق و نفوذ کلمه ي پيامبران را بفهمد، بايد به زندگي امام نگاه مي کرد)- يک اشاره مي کرد، اين ملت « من کل فج عميق» (1) بيرون مي ريختند و سپاه ها و جمعيت ها تشکيل مي دادند. ارتشي يک طور، سپاهي يک طور، بسيجي يک طور، نيروهاي انتظامي يک طور، کساني که تفنگ به دست نگرفته بودند، طور ديگر بيرون مي ريختند و به جبهه ها مي رفتند. اينها، نصرت الهي است؛ « ولينصرن الله من ينصره» (2)
خدا اين وعده ي اول الهي را به خاطر نصرت تحقق بخشيد؛ اما وعده ي دوم هنوز باقي است. وعده ي دوم اين است: «و لقد کتبنا في الزبور من بعد الذکر ان الارض يرثها عبادي الصالحون» (3). در يک آيه ديگر : «ان الارض لله يورثها من يشاء من عباده» (4). در يک آيه ي ديگر: «ليظهره علي الدين کله ولوکره المشرکون» (5). يعني پرچم توحيد و اسلام و ايمان، اين پرچم ايستادگي در مقابل ظلم و جور از هر کس و هر جاي عالم، اين پرچم استقلال ملتها در مقابل قدرتهاي زورگوي عالم، بايد در سرتاسر جهان و به عنوان مرکز اميد همه ي مستضعفان عالم، به اهتزاز در بياييد.
ملتها اميد بسته اند و بيدار شده اند. مسلمانان، امروز به اسلام خودشان افتخار مي کنند و احساس عزت مي نمايند. امروز ترس قدرتمندان و زورگويان عالم، فقط از اسلام و قرآن و مسلمانان واقعي است. امروز واهمه ي مرتجعان و پيروان و علمداران اسلام امريکايي، از اسلام ناب محمدي (ص) است. همه فهميدند و دانستند که اسلام از جا برخاسته و حرکت را آغازکرده و بازوان خود را باز کرده است و به مسلمانان اميد و به مستضعفان نويد مي دهد؛ و اين هم خواهد شد. اگر مشکلاتي بر اثر نفوذ ابر قدرتهاست، برطرف مي شود.
جامعه ي ما که ام القراي اسلامي و مرکز توجهات جهاني اسلام است؛ ان شاءالله طبق وعده ي الهي، با همان شکلي که اسلام خواسته، به صورت کامل- که ما از آن صورت کامل هنوز خيلي فاصله داريم- ساخته خواهد شد و به آن جا خواهيم رسيد. اينها، وعده ي الهي است. وقتي اين وعده ي اول تحقق پيدا کرد، شما بايد دلهايتان را محکم و يقين هايتان را کامل کنيد و وعده هاي بعدي و بزرگتر هم- که مضمون آيات کريمه ي قرآن است- تحقق پيدا خواهد کرد. راهش اين است که ما مجاهدت را از دست ندهيم. همه ي جهان، به جبهه رفتن نيست. هر جا هستيد، مي توانيد مجاهد في سبيل الله باشيد.

پي نوشت ها :
 

1-حج: 27
2-حج: 40
3-انبياء 105
4-اعراف: 128
5-توبه: 33
 

منبع:www.khamenei.ir